HOLD Wallet

HOLD Wallet

(بازی تلگرامی هولد والت)

به نظر می‌رسد ایردراپ‌های کلیکی تلگرام همچنان رونق دارند و این موج به این زودی‌ها فروکش نخواهد کرد. در این میان، هولد والت یکی از جدیدترین پروژه‌هایی است که در این زمینه سر و صدایی به پا کرده است. در این مقاله از ایران ایردراپ قصد داریم ایردراپ HOLD Wallet را به شما معرففی کنیم.

500 دلار داگز (Dogs) رایگان با عضویت در صرافی کوینکس

آموزش بازی هولد والت در تلگرام

آموزش کامل استخراج توکن DMH در ایردراپ HOLD Wallet

مرحله اول: ورود به ربات تلگرام HOLD Wallet

برای شروع استخراج توکن‌های DMH در ایردراپ HOLD Wallet به ربات تلگرام آن وارد شوید.

مرحله دوم: ساخت کیف پول

پس از ورود به ربات، برای شما یک کیف پول ساخته می‌شود. برای تکمیل این مرحله، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. روی گزینه “Create New Wallet” کلیک کنید.
  2. 12 کلمه کیف پول خود را به ترتیب در جای مناسب ذخیره کنید. توجه: این 12 کلمه کلید دسترسی به کیف پول شما هستند. آنها را در مکانی امن و دور از دسترس دیگران نگهداری کنید.

مرحله سوم: شروع استخراج

پس از ساخت کیف پول، وارد صفحه اصلی ربات خواهید شد. برای شروع استخراج توکن‌های DMH، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. به بخش “Mining” مراجعه کنید.
  2. روی دکمه “Claim” کلیک کنید.

با انجام این کار، فرآیند استخراج به طور خودکار برای شما آغاز می‌شود.

بخش‌های مختلف ربات:

  • Missions: در این بخش می‌توانید با انجام مأموریت‌ها و وظایف مختلف ربات، توکن‌های DMH بیشتری کسب کنید.
  • Boost: در این بخش می‌توانید با ارتقای ربات خود، سرعت استخراج توکن‌ها را افزایش دهید.
  • Friends: در این بخش می‌توانید دوستان خود را به ربات دعوت کنید و به ازای هر دعوت موفق، توکن DMH دریافت کنید.
  • Apps: این بخش هنوز فعال نشده است.

مزایای دعوت از دوستان:

  1. دریافت 20% از دارایی دوستانتان: هر زمان که یکی از دوستانتان از طریق لینک دعوت شما به HERE Wallet بپیوندد و استخراج توکن HOT را شروع کند، شما 20% از دارایی او را دریافت خواهید کرد.
  2. دریافت 5% از دارایی دعوت‌شدگان دوستانتان: در صورتی که دوستان شما، افراد دیگری را به این پلتفرم دعوت کنند و آن‌ها نیز استخراج ایردراپ هات ولت HOT را آغاز کنند، 5% از دارایی آن افراد نیز به شما اختصاص خواهد یافت.

آموزش کامل جمع‌آوری توکن‌های ایردراپ HOLD Wallet

برای جمع‌آوری توکن‌ها و استخراج در بازی هولد ولت، هر یک ساعت یک‌بار باید وارد بازی شده و روی توکن‌های نمایش‌داده‌شده ضربه بزنید. گزینه‌ی “Tap” در بازی به شما کمک می‌کند تا فرآیند استخراج را تکمیل کنید. علاوه بر این، می‌توانید هر 4 ساعت یک‌بار از بخش “Farm” ربات خودکار و رایگان درام را فعال کنید تا به‌صورت خودکار توکن‌های بیشتری جمع‌آوری کنید.

نحوه دریافت توکن‌های بیشتر در هولد والت

برای افزایش توکن‌های دریافتی در هولد ولت، می‌توانید از بخش “Friends” دوستان خود را به بازی دعوت کنید. همچنین، در بخش “Tasks” یا تسک‌ها، 13 وظیفه برای بازیکنان تعریف شده است که با انجام هر یک از آن‌ها می‌توانید بین 10 تا 15 هزار توکن دریافت کنید. اگر کیف پول خود را به بازی متصل کنید و از تلگرام پریمیوم استفاده نمایید، به شما 15 هزار امتیاز تعلق می‌گیرد. برای دریافت امتیازات بیشتر، پیشنهاد می‌شود در شبکه‌های اجتماعی رسمی بازی از جمله گروه‌های تلگرامی و توییتر عضو شوید.

ویژگی‌های دیگر هولد والت

هولد ولت، مشابه ایردراپ همستر کمبات، بخشی به‌نام “کارت‌های روزانه” دارد که امکان دریافت جوایز روزانه را فراهم می‌کند. همچنین، در قسمت استخراج بازی، یک سربرگ مخصوص مبادلات طراحی شده است. از این طریق، بازیکنان می‌توانند ارزهای دیجیتالی مانند دلار، اتریوم، BNB، ریپل، بیت‌کوین، دوج، تون، ترون و سولانا را خریداری کنند و در ازای آن سکه‌های بازی دریافت نمایند. این امکانات متنوع، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به‌صورت مؤثر در بازی پیشرفت کنند و به سودآوری برسند.

درباره بازی HOLD Wallet

هولد والت (HOLD Wallet)، نامی نوظهور در دنیای پررونق ارزهای دیجیتال، با ارائه فرصتی منحصر به فرد برای کسب توکن‌های رایگان $DMH، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این پروژه نوآورانه به کاربران امکان می‌دهد تا با انجام فعالیت‌هایی ساده، به این توکن‌ها دست پیدا کنند و گامی در جهت ورود به دنیای هیجان‌انگیز کریپتو بردارند.

هولد والت یک بازی ساده است که در آن شما با ضربه زدن به صفحه گوشی، امتیاز جمع می‌کنید. سپس می‌توانید از این امتیازات برای دعوت دوستان خود به بازی استفاده کنید و امتیازتان را افزایش دهید. در نهایت، با عرضه توکن‌های بازی، می‌توانید امتیازات خود را به این توکن‌ها تبدیل کنید.

مزایای بازی تلگرام هولد والت:

  • کسب توکن رایگان: هولد والت با ارائه سیستم استخراج توکن، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه، توکن‌های $DMH را به صورت رایگان دریافت کنند.
  • ورود آسان به دنیای کریپتو: این پروژه با فراهم کردن بستری ساده و کاربرپسند، راه را برای ورود افراد ناآشنا به دنیای ارزهای دیجیتال هموار می‌کند.
  • پتانسیل رشد: هولد والت به عنوان یک پروژه جدید، از پتانسیل رشد بالایی برخوردار است و می‌تواند فرصت‌های سودآوری را برای کاربران خود فراهم کند.

سوالات متداول درباره بازی هولد والت

دانلود بازی هولد والت بصورت مجزا در گوشی امکان پذیر است؟

دانلود بازی هولد والت امکان پذیر نیست و این بازی صرفا برای تلگرام ساخته شده است و کافیست از طریق هدر سایت ایران ایردراپ وارد ربات تلگرام آن شوید.

دیگر ایردراپ‌های پرطرفدار

ربات تلگرام, وبسایت

X media

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *