1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. گوگل و سولانا متحد شدند؛ آینده‌ای روشن برای بازی‌های بلاکچینی در راه است!

گوگل و سولانا متحد شدند؛ آینده‌ای روشن برای بازی‌های بلاکچینی در راه است!

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، دو تیم گوگل کلود و سولانا لبز به منظور پیشبرد آینده بازی‌های وب ۳، قرارداد همکاری جدیدی را برای راه‌اندازی سرویس گیم‌شیفت (GameShift) امضا کرده‌اند.

این مجموعه ابزار نوین، اکنون در بازار گوگل کلود در دسترس است و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به‌طور یکپارچه، ویژگی‌های وب ۳ را در خدمات بازی‌های مبتنی بر کلود ادغام کنند.

گیم‌شیفت که در رویداد سولانا بریک‌پوینت (Solana Breakpoint) معرفی شد، برای آن دسته از توسعه‌دهندگان بازی‌های سنتی طراحی شده که می‌خواهند ویژگی‌های وب ۳، مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و دارایی‌های دیجیتال را به بازی‌های خود اضافه کنند.

این پلتفرم با تسهیل فرایند ادغام خدمات بلاکچینی، ورود به حوزه وب ۳ را امن‌تر و کارآمدتر می‌کند.

همکاری با سولانا، نشان‌دهنده حمایت روزافزون گوگل کلود از بخش وب ۳ است و این سرویس‌دهنده را به یکی از شبکه‌های بلاکچین پیشرو متصل می‌کند؛ شبکه‌ای که به دلیل سرعت، پایداری و موفقیت در حوزه NFTها، صرافی‌های غیرمتمرکز و استیبل‌کوین‌ها شهرت دارد.

برای سولانا نیز، این همکاری فرصتی را برای جذب میلیون‌ها کاربر از طریق یک پلتفرم واحد و قدرتمند فراهم می‌کند. در واقع، هدف از ایجاد گیم‌شیفت، ارائه تجربه‌ای مشابه با خدمات فعلی، همراه با استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فرد وب ۳ است.

این همکاری در کنار دیگر دستاوردهای اخیر سولانا، از جمله معرفی محصولات جدید در کنفرانس توکن ۲۰۴۹ (Token۲۰۴۹) و راه‌اندازی نسل دوم موبایل سولانا به نام Seeker، انجام شده است.

همچنین، گزارش‌های دیگر حاکی از آنند که شرکت فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) یک صندوق سرمایه‌گذاری مشترک را روی بلاکچین سولانا راه‌اندازی کرده و بانک فرانسوی سوسیت جنرال (Société Générale) نیز از استیبل‌کوین سولانا پشتیبانی کرده است.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *