1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. جذب ۱۵ میلیون بازیکن توسط مون‌بیکس! بازی جدید بایننس مقصد بعدی گیمرهاست؟

جذب ۱۵ میلیون بازیکن توسط مون‌بیکس! بازی جدید بایننس مقصد بعدی گیمرهاست؟

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بازی تلگرامی جدید بایننس با نام مون‌بیکس (Moonbix) به‌تازگی راه‌اندازی شده و در تلاش است تا با بازی‌های مشابهی مانند نات‌کوین و همستر کامبت رقابت کند.

بایننس از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ به‌طور رسمی وارد دنیای بازی‌های بلاکچینی شده و به‌نظر می‌رسد که علاقه‌مندی بیشتری به این نوع بازی‌ها نشان می‌دهد.

در مون‌بیکس، بازیکنان به‌عنوان کاوشگران فضایی در یک کهکشان مجازی فعالیت می‌کنند و برای کسب امتیاز باید وظایف خاصی را انجام دهند. این بازی در کمتر از یک هفته، نزدیک به ۱۵ میلیون بازیکن جذب کرده که نشان‌دهنده علاقه مردم به فرصت‌های سرگرم‌کننده و کسب درآمد است.

با این حال، برای صعود به صدر جدول و رقابت با بازی‌هایی همچون داگز و نات‌کوین که به‌ترتیب ۵۳ میلیون و ۳۵ میلیون بازیکن دارند، مون‌بیکس هنوز نیاز به رشد بیشتری دارد.

انجام تمام وظایف در مون‌بیکس به بازیکنان حدود ۱۱,۵۰۰ امتیاز می‌دهد و دعوت از ۱۰ کاربر جدید نیز ۱۰,۰۰۰ امتیاز اضافی پاداش دارد. با این حال، چالش‌های موجود در کسب امتیاز باعث شده برخی بازیکنان به استفاده از ابزارهای تقلبی روی بیاورند، هرچند که این کار خطر شناسایی و برخورد را به همراه دارد.

پیش‌تر، تیم توسعه‌دهنده بازی همستر کامبت نیز اعلام کرده بود که ۲.۳ میلیون بازیکن را به دلیل تقلب، از دریافت ایردراپ محروم کرده است. برخی از استراتژی‌های رایج تقلب عبارتند از؛ خرید انبوه حساب‌های تلگرامی و خرید ارجاع‌ها به جای کسب امتیاز از طریق دعوت‌ قانونی.

لازم به ذکر است، شرایط و ضوابط این بازی شامل احراز هویت کاربران (KYC) است که برای شرکت در بازی و دریافت جوایز ضروری است.

با توجه به افزایش علاقه به بازی‌های کسب درآمد، به‌نظر می‌رسد مون‌بیکس در آینده‌ای نزدیک بتواند کاربران بیشتری را جذب کند، هرچند تغییر سیاست‌های اخیر تلگرام ممکن است بر پروژه مون‌بیکس نیز تأثیرگذار باشد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *