1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. نهنگ‌های کاردانو دست به فروش سنگینی زدند! قیمت ADA به ریزش ادامه می‌دهد؟

نهنگ‌های کاردانو دست به فروش سنگینی زدند! قیمت ADA به ریزش ادامه می‌دهد؟

قیمت کاردانو (ADA) از ماه آگوست تاکنون نتوانسته به شتاب صعودی خود بازگردد و همین امر مانع از بازیابی قیمت آن شده است. این آلت‌کوین همچنان زیر سطح مقاومت کلیدی ۰.۳۷ دلار باقی مانده و ناتوانی در عبور از این سطح، هرگونه افزایش قیمت را محدود کرده است.

در این میان، نهنگ‌ها نیز به آینده قیمت کاردانو بدبین شده‌اند. آدرس‌هایی که بین ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ADA در اختیار دارند، طی پنج روز گذشته بیش از ۳۲۰ میلیون واحد از این ارز دیجیتال را به ارزش حدودا ۱۱۲ میلیون دلار فروخته‌اند. این فروش‌ها نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران بزرگ دیگر به سودهای کوتاه‌مدت امیدوار نیستند.

در همین راستا، روند کلی کاردانو نشان‌دهنده کاهش خوش‌بینی میان هولدرهای بلندمدت است. شاخص میانگین سن توکن نتوانسته افزایش پایداری داشته باشد که این موضوع، نشان می‌دهد که هولدرهای بلندمدت نیز نسبت به پتانسیل کوتاه‌مدت کاردانو اعتماد خود را از دست داده‌اند.

البته قیمت کاردانو در روزهای اخیر حدود ۷.۵ درصد رشد کرده و در حال حاضر در محدوده ۰.۳۵ دلار معامله می‌شود. این ارز دیجیتال اکنون تنها ۷ درصد با مقاومت ۰.۳۷ دلار فاصله دارد و عبور از این سطح برای بازگشت قیمت ضروری به نظر می‌رسد.heavy-selling-may-prevent-cardano-price-rise

با توجه به فروش‌های اخیر نهنگ‌ها و ضعف کلی روند، به احتمال زیاد ADA نخواهد توانست از سطح ۰.۳۷ دلار عبور کند و ممکن است پایین‌تر از این سطح تثبیت شود و به دنبال آن، سطح حمایتی ۰.۳۱ دلار را آزمایش کند.

با این حال، اگر سرمایه‌گذاران خُرد وارد عمل شوند و فشار فروش را جذب کنند یا هولدرهای بلندمدت بار دیگر اعتماد خود را به کاردانو بازیابند، این رمزارز ممکن است از مقاومت ۰.۳۷ دلار عبور کند و زمینه را برای رشد ۲۰ درصدی و رسیدن به سطح ۰.۴۲ دلار فراهم آورد، که این امر چشم‌انداز نزولی فعلی را بی‌اعتبار خواهد کرد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *