1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. افزایش قیمت کتیزن در اولین روز معاملاتی! بایننس چه خدماتی برای CATI ارائه می‌دهد؟

افزایش قیمت کتیزن در اولین روز معاملاتی! بایننس چه خدماتی برای CATI ارائه می‌دهد؟

توکن کتیزن (CATI) مبتنی بر شبکه تون (TON) پس از عرضه اولیه خود، با بیش از ۳۰ افزایش قیمت روبه‌رو شد.
این افزایش قیمت پس از اعلامیه بایننس مبنی بر فهرست‌کردن این توکن و اضافه‌کردن خدماتی مانند درآمد ساده، تبدیل، مارجین و سرمایه‌گذاری خودکار رخ داده است و موجی از خوش‌بینی را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.
بایننس در تاریخ ۲۰ سپتامبر به طور رسمی اعلام کرد که خدمات مختلفی برای توکن کتیزن ارائه خواهد داد. این در حالی است که روز گذشته معاملات کتیزن در صرافی‌ها آغاز شده است.
کتیزن اکنون در پلتفرم بایننس برای خرید، تبدیل، مارجین و درآمد ساده قابل دسترسی است. همچنین از تاریخ ۲۳ سپتامبر، کاربران قادر خواهند بود این توکن را از طریق گزینه‌های مختلف پرداخت از جمله ویزا کارت، مسترکارت، گوگل‌پی و اپل‌پی خریداری کنند. امکان فروش توکن نیز از طریق موجودی کیف‌پول در صفحه “خرید کریپتو” وجود دارد.

بایننس اضافه کرده است که کاربران می‌توانند توکن کتیزن را در برابر بیت‌کوین، تتر و دیگر توکن‌ها در بخش تبدیل بدون کارمزد معامله کنند. همچنین، جفت‌های CATI/USDT و CATI/FDUSD در مارجین کراس و مارجین ایزوله از روز گذشته در دسترس قرار گرفته‌اند.
در همین حال، قیمت توکن کتیزن با شروع معاملات در یکی از برترین صرافی‌های کریپتو، بیش از ۳۴ درصد افزایش یافت و توانست به بالاترین سطح روزانه ۱.۱۱ دلار برسد. این افزایش قیمت با روندهای قبلی در لیستینگ‌های بایننس همخوانی دارد.
با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت کتیزن کمی عقب‌نشینی کرده و با حدود ۱۰ درصد افزایش روزانه در محدوده ۰.۹۱ دلار قرار دارد. با وجود این، تجزیه و تحلیل قیمت کتیزن نشان می‌دهد که علی‌رغم گمانه‌زنی‌های مربوط به ایردراپ آن، پتانسیل رسیدن به ۱ دلار وجود دارد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *