1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. انتقال ۳ آلت‌کوین‌ به کیف‌پول‌های سرد توسط نهنگ‌ها! جرقه‌ای برای صعود قیمت‌ها؟

انتقال ۳ آلت‌کوین‌ به کیف‌پول‌های سرد توسط نهنگ‌ها! جرقه‌ای برای صعود قیمت‌ها؟

بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر شاهد یک چرخش صعودی است؛ زیرا سرمایه‌گذاران منتظر کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا هستند. در این میان، فعالیت نهنگ‌ها نیز باعث افزایش احساسات صعودی برای برخی از ارزهای دیجیتال شده؛ زیرا آنها بخش بزرگی از دارایی‌های خود را از صرافی‌ها به کیف‌پول‌های سرد منتقل می‌کنند.

داده‌های جدید پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهند که فعالیت نهنگ‌ها در بازار آلت‌کوین‌هایی مانند اینجکتیو (INJ)، پالیگان (POL) و رندر (RENDER)، باعث ایجاد نوسانات قیمتی قابل‌توجهی شده است.

معمولاً زمانی که دارایی‌ها از صرافی‌ها به کیف‌پول‌های سرد منتقل می‌شوند، فشار فروش کاهش می‌یابد. این موضوع نشان‌دهنده تمایل سرمایه‌گذاران به هولد بلندمدت این ارزهای دیجیتال است و باعث تقویت چشم‌انداز صعودی برای دارایی‌ها می‌شود.

پالیگان (POL)

ارز دیجیتال بومی شبکه پالیگان که اخیراً از MATIC به POL تغییر نام داده، در حال حاضر با قیمت ۰.۳۸ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن به ۲.۷ میلیارد دلار رسیده است. قیمت پالیگان اخیرا در یک روند نزولی قرار داشت، اما در محدوده ۰.۳۵ دلار متوقف شد و دو بازگشت صعودی نشان‌دهنده تقاضای پایدار برای این ارز دیجیتال است.whales-move-cryptos-to-cold-wallet

با توجه به وضعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) که افزایش فشار خرید را نشان می‌دهد، قیمت پالیگان می‌تواند تا ۲۶ درصد افزایش یابد و خط روند مقاومت خود را به چالش بکشد. در صورت بریک‌آوت از این محدوده، حرکت صعودی قوی‌تر شده و قیمت پالیگان می‌تواند به ۰.۵ دلار برسد.

اینجکتیو (INJ)

اینجکتیو در حال حاضر با قیمت ۱۹.۸۲ دلار معامله می‌شود و حدود ۶۴ درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۵۲.۷۵ دلار است.

در نمودار روزانه این ارز دیجیتال، یک الگوی کنج نزولی مشاهده می‌شود که نشان‌دهنده احتمال رشد قیمت اینجکتیو است.whales-move-cryptos-to-cold-wallet

در صورت حفظ این الگو، قیمت می‌تواند ۷.۵ درصد افزایش یابد و خط روند بالایی را بشکند. در صورت بریک‌آوت موفقیت‌آمیز از این سطح مقاومتی، قیمت ممکن است به سمت هدف ۴۰ دلار حرکت کند.

رندر (RENDER)

حرکت قیمت رندر نیز مشابه پالیگان است و در یک مسیر افقی قرار دارد. این ارز دیجیتال بالاتر از حمایت ۴ دلار تثبیت شده و در حال حاضر با قیمت ۴.۹۳ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار رندر نیز ۲.۵۲ میلیارد دلار است.whales-move-cryptos-to-cold-wallet

اگر شرایط بازار بهبود یابد، قیمت رندر می‌تواند ۱۴ درصد افزایش یابد و خط روند نزولی که از ژوئن ۲۰۲۴ دست نخورده باقی مانده، را به چالش بکشد. در صورت موفقیت خریداران در شکست این مقاومت، قیمت می‌تواند به بالای ۸ دلار برسد. با این حال، اگر خط روند مقاومتی شکسته نشود، ممکن است روند اصلاحی فعلی طولانی‌تر گردد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *