1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. پس از شش ماه اصلاح، دوج‌کوین اکنون آماده صعود است! اهداف DOGE کدامند؟

پس از شش ماه اصلاح، دوج‌کوین اکنون آماده صعود است! اهداف DOGE کدامند؟

قیمت دوج‌کوین (DOGE) پس از شش ماه اصلاح، اکنون به دلیل فعالیت‌های جدید در شبکه و انباشت نهنگ‌ها، به اهداف بالاتر چشم دوخته است.

روز سه‌شنبه، بازار ارزهای دیجیتال به دلیل افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو شاهد یک بازگشت صعودی بود. قیمت بیت‌کوین (BTC) به بالای سطح ۶۰ هزار دلار برگشت و این امر موجب آغاز روند بهبود برای آلت‌کوین‌ها نیز شد.

در این میان، دوج‌کوین هم پس از این افزایش، حرکت صعودی پیدا کرد و به سطح روانی ۰.۱ دلار برگشته است. این بهبود با افزایش فعالیت در شبکه هم‌راستا بوده و به نظر می‌رسد که قیمت دوج‌کوین برای حرکت‌های صعودی بیشتر در آینده نزدیک آماده می‌شود.

در دو ماه گذشته، قیمت دوج‌کوین سه بار حمایت ۰.۰۹۱ دلار را آزمایش کرده است. ثبت کندل‌هایی با سایه‌های بلند در این سطح، فشار تقاضای فعال را نشان می‌دهد که آخرین بار باعث افزایش قیمت ۱۰.۳ درصدی و رسیدن آن به ۰.۱۱ دلار شد. به دنبال افزایش اخیر، ارزش بازار دوج‌کوین نیز به ۱۴.۷۶ میلیارد دلار رسیده است.

طبق گزارش‌ها، دوج‌کوین در هفته گذشته شاهد افزایش قابل‌توجهی در فعالیت شبکه خود بوده و ۱.۹۳ میلیون تراکنش را پردازش کرده که بالاترین تعداد تراکنش‌های هفتگی از اوایل جولای است.

همچنین، دوج‌کوین شاهد انباشت فعال کیف پول‌های نهنگ‌ها با دارایی‌ بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون کوین بوده که ذخایر آنها اکنون به ۱۰.۶۵ میلیارد DOGE می‌رسد.

تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که قیمت دوج‌کوین از خط مقاومت الگوی کنج نزولی خود که در مارس ۲۰۲۴ شکل گرفته بود، عبور کرده است. با خرید پایدار، رالی پس از بریک‌آوت می‌تواند مقاومت ۰.۱۱۵ دلار را به چالش بکشد و حتی به ۰.۱۴۴ دلار برسد.dogecoin-price-eyes-1-4-1-93m-transactions-renewed-network

در طرف مقابل، اگر قیمت دوج‌کوین به زیر خط روند کاهش یابد، فروشندگان قدرت خود را تقویت کرده و قیمت را به حمایت ۰.۰۹۱ دلار بازخواهند گرداند.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *