1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. برداشت سنگین ۶۰ میلیونی چین‌لینک از صرافی‌ها! جهش قیمت LINK نزدیک است؟

برداشت سنگین ۶۰ میلیونی چین‌لینک از صرافی‌ها! جهش قیمت LINK نزدیک است؟

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده، در هفته گذشته، بیش از ۶۰ میلیون دلار چین‌لینک (LINK) از صرافی‌ها خارج شده است. این میزان برداشت بالا نشان‌دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به این رمزارز است و بسیاری از آن‌ها ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را در کیف‌پول‌های خصوصی نگهداری کنند.

قیمت چین‌لینک به تازگی نشانه‌هایی از انعطاف‌پذیری را از خود نشان داده و این روند می‌تواند زمینه‌ساز افزایش بیشتر قیمت در روزهای آینده باشد.

داده‌ها نشان می‌دهند که بازار بین تاریخ‌های ۵ تا ۹ سپتامبر شاهد افزایش موقت ارسال چین‌لینک به صرافی‌ها بود، که همزمان با کاهش قیمت از نزدیک به ۱۱ دلار به ۹.۲۰ دلار رخ داد.

با این حال، از تاریخ ۱۰ سپتامبر به بعد، بیش از شش میلیون توکن چین‌لینک به ارزش بیش از ۶۰ میلیون دلار از صرافی‌ها برداشت شده است. این حرکت معمولاً نشان‌دهنده احساسات صعودی در بازار است؛ زیرا کاهش فشار فروش در صرافی‌ها می‌تواند به افزایش قیمت کمک کند.

در حال حاضر، قیمت چین‌لینک ۱۰.۶۰ دلار است و اگر این روند ادامه یابد، ممکن است این رمزارز دوباره سطح ۱۲ دلار را آزمایش کند و حتی از آن عبور کند.

در این میان، شاخص گاوی و خرسی (Bulls and Bears) نیز نشان‌دهنده خوش‌بینی در بازار است؛ زیرا حجم خرید گاوهای چین‌لینک بیشتر از حجم فروش خرس‌ها بوده است.

همچنین، شاخص پارابولیک سار (SAR) در نمودار روزانه، زیر قیمت چین‌لینک قرار دارد و یک سیگنال صعودی را نشان می‌دهد. در چنین شرایطی، قیمت چین‌لینک می‌تواند با یک رشد ۲۶ درصدی به ۱۳.۳۸ دلار برسد.million-chainlink-moved-off-exchanges

با این حال، اگر چین‌لینک نتواند از مقاومت ۱۱.۱۱ دلار عبور کند، قیمت آن ممکن است به ۹.۲۲ دلار کاهش یابد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *