1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. حرکت صعودی پاپ‌کت همزمان با خرید ۵.۷ میلیون دلاری! قیمت به ۱ دلار خواهد رسید؟

حرکت صعودی پاپ‌کت همزمان با خرید ۵.۷ میلیون دلاری! قیمت به ۱ دلار خواهد رسید؟

توکن پاپ‌کت (POPCAT) اخیراً شاهد یک رالی افزایشی بوده است. در یک حرکت بزرگ، بیش از ۳۹۸۰۰ واحد سولانا (SOL) به ارزش ۵.۷ میلیون دلار از صرافی بایننس خارج شد و برای خرید ۱۰ میلیون توکن پاپ‌کت استفاده شد.

این تراکنش باعث شد قیمت پاپ‌کت در دو روز گذشته ۲۵ درصد افزایش یابد. در زمان نگارش این خبر، قیمت پاپ‌کت با بیش از ۱۰ درصد افزایش روزانه، به محدوده ۰.۷۱۵۷ دلار رسیده و ارزش بازار آن ۷۰۱.۳۶ میلیون دلار است.

در این میان، تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت پاپ‌کت ممکن است همچنان به افزایش خود ادامه دهد. این توکن به مدت چند ماه از یک خط روند صعودی قوی حمایت شده است و با عبور از میانگین متحرک ۲۰ روزه (EMA)، مومنتوم صعودی بیشتری به دست آورده است. popcat-price-at-major-support-level-can-it-reach-

برخی از تحلیل‌گران مانند لوئیس (LevisNFT) معتقدند که این روند صعودی، در صورت حفظ سطح فعلی می‌تواند قیمت توکن را به سطح روانی ۱ دلار برساند.

تحلیل تکنیکال پاپ‌کت نشان می‌دهد که خریداران در حال حاضر قدرت خوبی دارند و قیمت چندین بار در خط روند صعودی حمایت شده است. اگر این حمایت‌ها ادامه یابد، احتمال دارد که قیمت به سطوح بالاتری نیز برسد.

در همین راستا، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان‌دهنده یک تقاطع صعودی است و قیمت از باند پایینی شاخص باند بولینگر (BB)، فاصله گرفته و به سمت باند بالایی حرکت کرده است که نشان‌دهنده مومنتوم صعودی هستند.

در چنین شرایطی افزایش فشار خرید و باقی ماندن قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، احتمال رسیدن به ۱ دلار را در طول هفته، افزایش می‌دهد.

با این حال، اگر قیمت نتواند بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه باقی بماند و به زیر خط روند صعودی سقوط کند، ممکن است فروشندگان وارد عمل شوند و به دنبال کسب سود باشند.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *