1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. ۳ توکن‌ سیاسی با بازدهی ۵۰ برابری در آستانه انتخابات آمریکا!

۳ توکن‌ سیاسی با بازدهی ۵۰ برابری در آستانه انتخابات آمریکا!

توکن‌های سیاسی امسال توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. این توکن‌ها با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده، در حال محبوب شدن هستند و برای سرمایه‌گذارانی که به‌دنبال سودهای کلان هستند، فرصت‌هایی با بازدهی ۵۰ برابری ایجاد می‌کنند.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

یکی از این توکن‌های برجسته، کانستیتوشن دائو (PEOPLE) است. این توکن در حال حاضر با بیش از ۴ درصد افزایش در محدوده قیمتی ۰.۰۵۹۱۹ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۲۹۹.۵۳ میلیون دلار است. حجم معاملات روزانه آن نیز با ۲۴.۷۱ درصد افزایش به ۸۳ میلیون دلار رسیده است.

این پروژه در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و برای خرید قانون اساسی ایالات متحده ۴۲ میلیون دلار جمع‌آوری کرد. کانستیتوشن دائو حدود ۶۷ درصد از بالاترین سطح تاریخی خود، پایین‌تر است.

توکن ماگا (TRUMP) نیز از دیگر توکن‌های سیاسی مطرح است. این توکن با قیمت ۲.۳۸ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۸۶ درصد افزایش یافته است.

این توکن به ارزش بازار ۱۰۴ میلیون دلار رسیده و بر جنبش “آمریکا را دوباره عالی کنیم” ترامپ متمرکز است. این پروژه تاکنون بیش از ۵۸۴ اتریوم به کهنه‌سربازان ایالات متحده و نجات کودکان اهدا کرده است و مجموعاً ۱.۷ میلیارد دلار به این امور اختصاص داده است.

در نهایت، توکن ماگا (MAGA) که تحت تأثیر روند فعلی انتخابات ریاست جمهوری است، در ۲۴ ساعت گذشته با حدود ۲۲ درصد افزایش به بالاترین سطح روزانه ۰.۰۰۰۰۷۳۹۷ دلار رسیده است. در حال حاضر، این توکن کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده ۰.۰۰۰۰۶۴ دلار معامله می‌شود.

ارزش بازار ماگا به بیش از ۲۵ میلیون دلار رسیده و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۵ میلیون دلار بوده است.

هرچند با نزدیک شدن انتخابات ایالات متحده، این توکن‌ها جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند، اما تصمیم‌گیری نهایی در مورد سرمایه‌گذاری باید با دقت و تحقیق کافی انجام شود.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *