1. صفحه اصلی
  2. آموزش ایردراپ‌ها
  3. همه چیز درباره وایت پیپر همستر کامبت: تاریخ ایردراپ و نکات کلیدی

همه چیز درباره وایت پیپر همستر کامبت: تاریخ ایردراپ و نکات کلیدی

پروژه همستر کامبت با انتشار وایت پیپر و نقشه راه خود، جزئیات بیشتری از مکانیزم توزیع توکن HMSTR را ارائه کرد. براساس این اسناد، ۶۰ درصد از کل عرضه توکن به صورت ایردراپ در میان هولدرها توزیع خواهد شد. این رویکرد می‌تواند به توزیع عادلانه‌تر توکن و ایجاد جامعه‌ای قوی‌تر کمک کند. این توزیع در دو فصل انجام می‌شود. همچنین، وایت پیپر نشان می‌دهد که تعداد کاربران بازی به ۳۰۰ میلیون نفر رسیده است.

بقیه عرضه توکن HMSTR به تامین نقدینگی، مشارکت‌کنندگان اکوسیستم همستر کامبت، پاداش‌های اسکوا‌دها و کمک‌های مالی اختصاص خواهد یافت. بازی در نظر دارد تا در فصل دوم ایردراپ خود، به‌روزرسانی‌های بزرگی را برای افزایش تعامل و مشارکت بازیکنان اجرا کند. توسعه‌دهندگان همچنین اعلام کرده‌اند که توکنومیکس دقیق‌تری از توکن HMSTR و ایردراپ فصل دوم را به زودی منتشر خواهند کرد.

نکته مهم دیگر این است که توسعه‌دهندگان همستر کامبت اعلام کرده‌اند که هیچ شرکت سرمایه‌گذاری در این پروژه دخالت ندارد، و در نتیجه هیچ فشار فروش اضافی از این جهت نخواهد بود.

آن‌ها همچنین اشاره کردند که فصل اول ایردراپ به زودی به پایان می‌رسد و کاربران باید از تمامی کارت‌ها و تسک‌های موجود استفاده کنند. در اطلاعیه تلگرامی همستر کامبت، در مورد ایردراپ توضیح داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *