1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. ۳ میم‌کوین با پتانسیل رشد چند برابری!

۳ میم‌کوین با پتانسیل رشد چند برابری!

با بازگشت قیمت بیت‌کوین به مرز ۵۸,۰۰۰ دلار، میم‌کوین‌های با ارزش بازار متوسط تا پایین شاهد افزایش قابل توجهی بوده‌اند؛ این در حالی است که میم‌کوین‌های برتر به آرامی و به تدریج شتاب می‌گیرند.
در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بخش میم‌کوین‌ها از ۳۸.۸۱ میلیارد دلار به ۳۷.۷۷ میلیارد دلار کاهش یافته و دلیل آن کاهش قیمت برخی میم‌کوین‌های برتر است.
در ادامه، سه میم‌کوین معرفی می‌شود که بهتر است در روند صعودی بعدی به آنها توجه کنید.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

سیمونز کت

سیمونز کت (CAT) دارای ارزش بازار ۲۰۷ میلیون دلاری است و در حال حاضر، با افزایش چشمگیر ۲۵.۴۲ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۳۱ دلار معامله می‌شود. این میم‌کوین از زمان عرضه تا کنون توانسته ۹۸.۱۷ درصد افزایش را به ثبت برساند. از طرفی نمودار کت، الگوی سر و شانه معکوس با خط گردن ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار را نشان می‌دهد. بر اساس این الگو، قیمت در حال نزدیک شدن به سطح روانی ۰.۰۰۰۰۵۰ دلار است.

بیبی دوج

بیبی دوج (Baby Doge) با ارزش بازار ۱۴۴.۶ میلیون دلاری، در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۲۷ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، بیبی دوج در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۹۶۱۷ دلار معامله می‌شود و الگوی کف گرد در نمودار آن قابل مشاهده است.
این الگو از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) در نمودار ۴ ساعته عبور کرده و به سمت EMA۲۰۰ حرکت می‌کند. همچنین، الگوی کنج نزولی در نمودار روزانه و کف گرد معکوس نشان‌دهنده یک چرخه صعودی با هدف ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار هستند.

وای

در این میان، وای (WHY) با ارزش بازار ۱۱۷.۳۷ میلیون دلار، شاهد افزایش ۷.۳۹ دلاری در ۲۴ ساعت گذشته است. توکن وای در حال آماده‌سازی برای یک معکوس صعودی است. هرچند این رالی صعودی با مقاومت سطح فیبوناچی ۷۸.۶۰ درصد مواجه شده، اما تقاطع صعودی بین EMAهای ۵۰ و ۲۰۰ روزه، نشان از وقوع یک بریک‌اوت و رسیدن به بالاترین حد تاریخی یعنی ۰.۰۰۰۰۰۰۳۲ دلار دارد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *