1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. گری‌اسکیل صندوق جدیدی برای ریپل راه‌اندازی کرد! ETF این رمزارز در راه است؟

گری‌اسکیل صندوق جدیدی برای ریپل راه‌اندازی کرد! ETF این رمزارز در راه است؟

شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale) با انتشار اطلاعیه‌ای در تاریخ ۱۲ سپتامبر، اعلام کرد که یک صندوق تراست جدید برای ریپل (XRP) راه‌اندازی کرده است. این تراست جدید امکان دسترسی به XRP، توکن بومی شبکه XRP Ledger را به سرمایه‌گذاران می‌دهد؛ یک شبکه غیرمتمرکز همتابه‌همتا که برای تسهیل تراکنش‌های مالی بین‌المللی طراحی شده است.
بر اساس داده‌های بازار، به دنبال انتشار این اطلاعیه، قیمت XRP بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت و به حدود ۰.۵۸ دلار رسید. اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت ریپل به محدوده ۰.۵۷ دلار عقب‌نشینی کرده، اما در بازه روزانه همچنان یک رشد ۶.۵ درصدی دارد. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال نیز بیش از ۱۱۰ درصد افزایش یافته است.
گری‌اسکیل صندوق جدیدی برای ریپل راه‌اندازی کرد! ETF این رمزارز در راه است؟بسیاری از فعالان بازار معتقدند که راه‌اندازی صندوق تراست ریپل می‌تواند بیش از پیش بر قابلیت‌های این ارز دیجیتال صحه بگذارد و به پذیرش گسترده‌تر آن کمک کند. این تراست نه تنها پذیرش روزافزون ارزهای دیجیتال به‌عنوان ابزارهای سرمایه‌گذاری قانونی را برجسته می‌کند، بلکه اعتبار XRP را در معاملات بین‌المللی افزایش می‌دهد. آنها همچنین می‌گویند که راه‌اندازی این تراست می‌تواند مسیر را برای عرضه یک ETF ریپل هموار کند.

در همین حال، گمانه‌زنی‌هایی نیز وجود مبنی بر اینکه تحقیقات اخیر گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، درباره جنبه‌های مختلف بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند به نفع XRP تمام شود. بسیاری از حامیان این رمزارز امیدوارند که این اقدامات نظارتی نشانه‌ای از افزایش شفافیت و مشروعیت بخش کریپتو باشد که می‌تواند مسیر را برای پذیرش گسترده‌تر XRP هموار کند.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *