1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. پرواز قیمت سلستیا پس از ارتقای شبکه؛ تحلیلگران از ۱۰ دلاری شدن TIA می‌گویند!

پرواز قیمت سلستیا پس از ارتقای شبکه؛ تحلیلگران از ۱۰ دلاری شدن TIA می‌گویند!

روز گذشته ۱۸ سپتامبر، تیم سلستیا (TIA) از اجرای اولین ارتقای شبکه خود، به نام به‌روزرسانی لیمون‌گرس (Lemongrass)، خبر داد. این به‌روزرسانی شامل چندین بهبود کلیدی است.

برای مثال، طرح CIP-۶ حداقل هزینه گس را برای جلوگیری از اسپم در شبکه تعیین می‌کند، طرح CIP-۹ انتقال‌های بین زنجیره‌ای را با بهبود می‌بخشد، طرح CIP-۱۰ مکانیزم‌های ساده‌شده‌ای را برای اعلام ارتقاء‌های شبکه معرفی می‌کند، طرح CIP-۱۴ حساب‌های بین ‌زنجیره‌ای را فعال کرده و ارتباطات با اکوسیستم کازماس را تقویت می‌کند، و طرح CIP-۲۰ نیز ماژول بلاب‌استریم (Blobstream) قدیمی را حذف کرده و ساختار و عملکرد شبکه را بهینه می‌کند.

به دنبال انتشار این خبر و بهبود شرایط بازار کریپتو در پی کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا، قیمت ارز دیجیتال TIA با یک رشد قابل‌توجه ۲۲ درصدی در بازه روزانه، به ۶.۳ دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه این رمزارز نیز با بیش از ۸۰ رشد، به حدود ۳۱۷ میلیون دلار رسیده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass)، حجم معاملات مشتقات سلستیا هم به ۱.۲۶ میلیارد دلار افزایش یافته و در همین حال، میزان سود باز آن نیز با یک رشد ۲۲.۹۴ درصدی، به ۲۴۷.۴۳ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده علاقه فعالان بازار به آن است.

از نظر تحلیل تکنیکال، وضعیت شاخص مکدی (MACD) به مثبت تغییر کرده و عبور آن به بالای خط سیگنال، یک نشانه صعودی تعبیر می‌شود. هیستوگرام‌های سبز مکدی نیز این دیدگاه صعودی را تأیید می‌کنند.celestia-price-soars-15-after-lemongrass-update-will-tia-hit-10-soon

در حال حاضر، سلستیا با مقاومت قوی در سطح ۷ دلار مواجه است، ولی عبور از این مانع می‌تواند قیمت TIA را به مقاومت بعدی در ۸ دلار برسد. اگر این روند همچنان ادامه یابد، قیمت سلستیا حتی می‌تواند به ۱۰ دلار برسد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *