1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. ورود نهنگ‌ها به بازار سان‌داگ! آیا این میم‌ تازه‌نفس ۱ دلاری خواهد شد؟

ورود نهنگ‌ها به بازار سان‌داگ! آیا این میم‌ تازه‌نفس ۱ دلاری خواهد شد؟

در سال‌های اخیر، میم‌کوین‌ها جایگاه خود را در حوزه کریپتو پیدا کرده‌اند و هر از گاهی، برخی از این ارزهای دیجیتال به هدف اصلی سرمایه‌گذاران تبدیل می‌شوند.

دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) چنین دوره‌هایی را تجربه کرده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد که نهنگ‌های کریپتو به میم‌کوین جدیدی به نام سان‌داگ (SUNDOG) در شبکه ترون علاقه‌مند شده‌اند.

قیمت این میم‌کوین در ماه و هفته گذشته به ترتیب ۴۳۳ و ۶۷ درصد افزایش یافته و معامله‌گران را نسبت به پتانسیل خود امیدوار کرده است. اما آیا با ورود نهنگ‌ها به بازار SUNDOG، قیمت این ارز دیجیتال به ۱ دلار خواهد رسید؟

افزایش نقدینگی سان‌داگ در بلاکچین ترون یکی از عوامل کلیدی محبوبیت آن محسوب می‌شود. همچنین، تخصیص ۱۰ میلیون دلار توسط جاستین سان، بنیان‌گذار ترون به برنامه تقویت اکوسیستم میم‌کوین‌ها، اعتبار این ارز را افزایش داده است.

در همین حال، فعالیت نهنگ‌ها تأثیر زیادی بر رشد قیمت سان‌داگ داشته است. اخیراً یک نهنگ ۳.۵۲ میلیون توکن SUNDOG خرید و باعث افزایش ۲۷ درصدی قیمت از ۰.۳۰۵ به ۰.۳۷۳ دلار شد.

قیمت این توکن با افزایشی ۰.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۳۴۵۳ دلار رسیده است.sundogs-insane-433-surge-will-it-hit-1-next

با ادامه سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها، ارزش بازار SUNDOG به ۳۴۴ میلیون دلار رسیده است و اگر این روند ادامه یابد، می‌تواند به زودی به ۱ میلیارد دلار برسد.

عوامل مختلفی از جمله فهرست شدن در صرافی‌های معتبر و حمایت نهنگ‌ها به رشد سریع این ارز کمک کرده‌اند و در رشد آینده آن نیز تأثیر‌گذار خواهند بود.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *