1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. معاملات توکن جدید پالیگان در بایننس آغاز شد! روند قیمت POL چگونه خواهد بود؟

معاملات توکن جدید پالیگان در بایننس آغاز شد! روند قیمت POL چگونه خواهد بود؟

با لیست شدن توکن جدید پالیگان با نماد POL توسط صرافی بایننس، توجه بسیاری از معامله‌گران به این ارز دیجیتال جلب شده است. پس از ارتقای مهم پلتفرم پالیگان و تبدیل توکن MATIC به POL، فعالان بازار انتظار نوسانات شدید برای این توکن را دارند.

طبق گزارش‌ها، بایننس فرآیند تبدیل MATIC به POL را با موفقیت به پایان رسانده و کاربران اکنون می‌توانند توکن‌های POL را واریز و برداشت کنند.

معاملات جفت‌ارزهای POL/BNB، POL/BTC، POL/USDT و دیگر جفت‌ارزها نیز از ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز شده و امکاناتی مانند ربات‌های معاملاتی و کپی تریدینگ نیز به زودی فعال خواهند شد.

تا به امروز، ۶.۶۷ میلیارد توکن MATIC به POL تبدیل شده که حدود ۶۶.۹۲ درصد از کل عرضه را شامل می‌شود. در ابتدا، قیمت POL زیر ۰.۴۰ دلار بود، اما حجم خرید بالا (بیش از ۷۰ میلیون دلار) باعث افزایش قیمت و تغییر روند آن از نزولی به صعودی شد.

در این میان، تحلیلگرانی مانند جاش اولشویک (Josh Olszewicz) پیش‌بینی می‌کنند که قیمت POL می‌تواند به بالای ۰.۵۷ دلار برسد و قبل از مواجهه با مقاومت ۰.۶۰ دلار، ممکن است اصلاحی جزئی به وقوع بپیوندد.

اسپنسر نون (Spencer Noon) نیز به توانمندی‌های شبکه پالیگان اشاره و بیان کرده که این پلتفرم یکی از بزرگترین پلتفرم‌ها برای دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) به حساب می‌آید.

به گزارش نون، اکوسیستم پالیگان با ۲۳ دارایی توکنیزه شده در رتبه دوم پس از اتریوم قرار دارد و ارزش بازار دارایی‌های واقعی آن به ۵۳۱.۵۸ میلیون دلار می‌رسد.binance-polygon-pol-matic-migration

با ورود به فصل جدید، انتظار می‌رود که توکن POL همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و شاید بتواند سطح قیمتی ۱ دلار را بازپس گیرد. با اینکه رسیدن به سقف تاریخی برای POL چالش‌برانگیز خواهد بود، اما چشم‌انداز این توکن همچنان مثبت است.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *