1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. صعود ۱۰۰ درصدی ایپ‌کوین در یک هفته! آیا APE برای رالی بزرگ‌تری آماده می‌شود؟

صعود ۱۰۰ درصدی ایپ‌کوین در یک هفته! آیا APE برای رالی بزرگ‌تری آماده می‌شود؟

با افزایش قیمت بیت‌کوین (BTC) در روزهای اخیر، بازار آلت‌کوین‌ها هم روندی صعودی را تجربه کرده است. پروژه‌های وب ۳ نیز با ایجاد مشارکت‌های استراتژیک مهم، در حال رشد هستند تا به زودی به ثبات و رشد پایدار دست یابند.

یکی از توکن‌هایی که در این میان عملکردی چشمگیر داشته، ایپ‌کوین (APE) است. این توکن ERC-۲۰ اتریومی که بر دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) متمرکز است، در هفته گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته و در تاریخ ۲۲ اکتبر به قیمت ۱.۵ دلار رسیده است.

رشد اخیر ایپ‌کوین عمدتاً به دلیل مشارکت‌های استراتژیک، معرفی محصولات جدید و حمایت یوگا لبز (Yuga Labs) و سرمایه‌گذاران سازمانی و خرد رخ داده است.

یکی از عوامل کلیدی این رشد، راه‌اندازی بلاکچین اختصاصی ایپ‌چین (Apechain) است که با هدف بهبود فرآیند ساخت و معامله NFT‌ها طراحی شده و کاربرد توکن APE را افزایش داده است.

این اقدام به‌ویژه در دوران صعودی آلت‌کوین‌ها نقشی مهم ایفا خواهد کرد. در همین راستا، گزارش‌های دیگر نیز حاکی از راه‌اندازی ایپ اکسپرس (Ape Express)، یک پلتفرم صدور توکن و میم‌کوین با یک کلیک، بر روی بلاکچین ایپ‌چین هستند.

علاوه بر این‌ها، بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، ایپ‌کوین بیش از ۸.۲۸۹ میلیون توکن APE به ارزش بیش از ۱۲ میلیون دلار را به وینترمیوت (Wintermute)، یکی از برترین تأمین‌کنندگان نقدینگی در دنیای کریپتو، منتقل کرده است.

عملکرد چشمگیر ایپ‌کوین در هفته گذشته باعث شد که ارزش بازار کاملاً رقیق‌شده آن به حدود ۱.۴۸ میلیارد دلار برسد. حجم معاملات روزانه این آلت‌کوین نیز به طور متوسط حدود ۱.۸ میلیارد دلار است.

از نظر تحلیل‌ تکنیکال، قیمت APE اکنون در حال آزمایش یک مقاومت مهم است. در صورت عبور موفقیت‌آمیز از این سطح، پیش‌بینی می‌شود که قیمت به ۲.۷۱ دلار برسد که با سطح ۱.۶۱۸ فیبوناچی گسترشی هفتگی مطابقت دارد.

اما در صورت شکست در عبور از این مقاومت، این احتمال وجود دارد که قیمت به ۱.۲۴ دلار کاهش یابد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *