1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. صعود شگفت‌انگیز سویی بر خلاف جو نزولی بازار! آیا SUI آماده رکوردشکنی است؟

صعود شگفت‌انگیز سویی بر خلاف جو نزولی بازار! آیا SUI آماده رکوردشکنی است؟

قیمت ارز دیجیتال سویی (SUI) طی هفته گذشته شاهد رشدی ۲۰ درصدی بوده و برخلاف بسیاری از رمزارزهای بازار که در وضعیت معاملات جانبی قرار دارند، روند صعودی قدرتمندی را تجربه کرده است.

این افزایش قیمت به دلیل پیاده‌سازی پروتکل جدید میستیستی (Mysticeti) است که زمان دستیابی به اجماع را به ۳۹۰ میلی‌ثانیه کاهش داده و سرعت انجام تراکنش‌ها را بهبود بخشیده است.

علاوه بر این، شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) اخیرا صندوق سرمایه‌گذاری جدیدی به نام تراست سویی‌ (Sui Trust) را معرفی کرده که به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا بدون خرید مستقیم این ارز دیجیتال، از نوسانات آن بهره‌مند شوند.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت سویی با رشدی ۳.۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱.۱ دلار رسیده و ارزش بازار آن به ۲.۹ میلیارد دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این رمزارز نیز با جهشی ۴۵ درصدی به بیش از ۴۷۸ میلیون دلار رسیده است. سویی اکنون در رتبه ۲۸ برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass)، حجم معاملات مشتقات سویی نیز با افزایش ۱۰۵.۵۹ درصدی به ۱.۷۱ میلیارد دلار رسیده و شاخص سود باز آن هم ۱۶.۷۲ درصد رشد کرده که نشان‌دهنده افزایش مشارکت و علاقه معامله‌گران به این دارایی است.

تحلیل‌های تکنیکال نشان‌دهنده یک روند صعودی قوی برای سویی هستند؛ اندیکاتور مکدی (MACD) در حالت صعودی قرار دارد و بالاتر بودن خط مکدی از خط سیگنال، احتمال تداوم رشد قیمت را نشان می‌دهد.sui-price-eye-96-hike-is-ath-within-reach-soon

در حال حاضر، سویی در سطح ۱.۵ دلار با مقاومت روبرو است. در صورت عبور از این مقاومت، قیمت این رمزارز می‌تواند به سمت ۲ دلار و سپس، به سمت اوج تاریخی ۲.۱۸ دلاری خود حرکت کند.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *