1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. سویی، ستاره در حال صعود بازار! چه رازهایی پشت این انفجار قیمت نهفته است؟

سویی، ستاره در حال صعود بازار! چه رازهایی پشت این انفجار قیمت نهفته است؟

قیمت ارز دیجیتال سویی (Sui) همچنان در حال افزایش است و هدف آن، رسیدن به سطح ۱.۵ دلار می‌باشد. این افزایش به دلیل چندین عامل مهم رخ داده که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

روز چهارشنبه، پس از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو به میزان ۵۰ واحد پایه، بازار ارزهای دیجیتال با رشد چشمگیری روبه‌رو شد.

بیت‌کوین از مرز ۶۲,۰۰۰ دلار عبور کرد و این امر باعث احیای بازار آلت‌کوین‌ها هم شد. در این میان، سویی نیز با رشدی ۱۳ درصدی، به قیمت ۱.۲۵ دلار رسید و در میان برترین ارزهای دیجیتال قرار گرفت.

یکی دیگر از عوامل اصلی این رشد، ادغام استیبل‌کوین یواس‌دی کوین (USDC) با شبکه سویی از طریق پروتکل انتقال بین زنجیره‌ای (CCTP) است. این ادغام باعث می‌شود که انتقال وجوه بین شبکه‌های مختلف سریع‌تر و بدون مشکل انجام شود.

با توجه به اینکه USDC یکی از پرکاربردترین استیبل‌کوین‌ها است، این ادغام می‌تواند به افزایش نقدینگی و فعالیت‌های امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) در شبکه سویی کمک کند.

شبکه سویی همچنین با سرویس اشتراکی مووی‌پس (MoviePass) همکاری کرده تا با استفاده از فناوری بلاکچین، به غیرمتمرکز کردن صنعت فیلم کمک کند.

از اوایل ماه آگوست، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سویی به اوج ۷۳۸ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده رشد سریع این شبکه است. در همین راستا، قیمت سویی نیز در ماه سپتامبر نسبت به اکثر آلت‌کوین‌ها عملکرد بهتری داشته است.

در نمودار روزانه، بهبود قیمت سویی از ۰.۷۴ دلار آغاز شده و توانسته میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه (EMA) را بازیابی کند. سویی همچنین با عبور از مقاومت ۱.۱ دلاری، الگوی بازگشتی سر و شانه معکوس را تکمیل کرده است.

اکنون، اگر روند صعودی ادامه یابد، قیمت این رمزارز می‌تواند به ۱.۴ دلار و سپس، به ۱.۷ دلار برسد. اما اگر قیمت نتواند سطوح قیمتی خط گردن را حفظ کند، احتمال سقوط به زیر ۱ دلار وجود دارد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *