1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. ریپل دوباره در پلتفرم رابین‌هود لیست شد؛ معامله‌گران در انتظار جهش قیمت XRP!

ریپل دوباره در پلتفرم رابین‌هود لیست شد؛ معامله‌گران در انتظار جهش قیمت XRP!

جامعه ریپل (XRP) از احتمال لیست شدن دوباره این رمزارز در پلتفرم معاملاتی رابین‌هود هیجان‌زده است. هرچند رابین‌هود به‌طور رسمی این موضوع را تأیید نکرده، اما با به‌روزرسانی صفحه دارایی‌های تحت پشتیبانی‌ خود، XRP را به لیست خود اضافه کرده است.

با این حال، باید توجه داشت که این ارز دیجیتال فقط برای مشتریان رابین‌هود در اتحادیه اروپا در دسترس خواهد بود.

به این ترتیب، ریپل اکنون در کنار رمزارزهایی همچون آوه (Aave)، شیبا اینو (SHIB)، بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) توسط رابین‌هود پشتیبانی می‌شود. این خبر باعث خوشحالی کاربران بابت افزایش بازارسازان این ارز دیجیتال شده است.

احتمال لیست شدن مجدد XRP در رابین‌هود پس از خرید پلتفرم بیت‌استمپ (Bitstamp) توسط رابین‌هود، که از XRP پشتیبانی می‌کند، افزایش یافت. پیش از این، دعوای حقوقی بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مانع اصلی این اقدام بود.

با این حال، پس از صدور حکم پرداخت ۱۲۵ میلیون دلار جریمه توسط ریپل که به پرونده بین ریپل و SEC پایان داد، شرایط تغییر کرد. اکنون که این مسئله حقوقی برطرف شده، XRP به یک دارایی جذاب برای صرافی‌ها و کسب‌وکارها تبدیل شده است.

این خبر تأثیر مثبتی بر قیمت XRP گذاشته، به طوری که در زمان نگارش این خبر، قیمت این ارز دیجیتال با افزایشی ۱.۳۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۵۸۸ دلار رسیده است.

این به‌روزرسانی همزمان با راه‌اندازی اولین صندوق سرمایه‌گذاری ریپل به نام ریپل تراست (XRP Trust) توسط شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale) صورت گرفته که احتمال راه‌اندازی یک صندوق ETF برای این ارز دیجیتال را افزایش داده است.

در همین حال، صرافی بیت‌استمپ قصد دارد طی چند ماه آینده یک پلتفرم مشتقات برای ارزهای دیجیتال راه‌اندازی کند و اعلام کرده که ریپل در کانون این پلتفرم قرار خواهد داشت.

اوا گارتنر (Eva Gartner)، رئیس بخش توسعه استراتژیک این صرافی، گفته که بیت‌استمپ به دلیل تقاضای رو به رشد برای پرداخت‌های سریع بین‌المللی از طریق ریپل لجر (XRP Ledger)، تمایل زیادی به همکاری با این پروژه دارد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *