1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. رشد ۲ برابری قیمت این توکن در یک روز! با اسب آبی کوتوله آشنا شوید!

رشد ۲ برابری قیمت این توکن در یک روز! با اسب آبی کوتوله آشنا شوید!

قیمت میم‌کوین مو دنگ (MOODENG) که بر بستر سولانا ایجاد شده، طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد کرده است. این توکن از یک اسب آبی کوتوله با همین نام که اخیراً محبوبیت زیادی در فضای اینترنت پیدا کرده الهام گرفته شده است.

این اسب آبی در باغ ‌وحشی در تایلند زندگی می‌کند و محبوبیت جهانی آن به‌دلیل ویدیوهای منتشرشده توسط نگهبان این باغ‌وحش بوده است. مو دنگ، اسب آبی دو ماهه، آنقدر محبوب شده که افراد برای دیدن او پشت در باغ وحش صف می‌کشند.

طرفداران میم‌کوین‌ها با استفاده از این موج محبوبیت، توکن مو دنگ را ایجاد کرده‌اند. در همین حال، یک معامله‌گران که برخی او را از دست‌اندرکاران پروژه می‌دانند، توانسته با ۸۰۰ دلار سرمایه‌گذاری، میلیون‌ها دلار سود کسب کند.

در حال حاضر ارزش بازار این میم‌کوین به ۲۵۰ میلیون دلار نزدیک شده است، اما مشخص نیست که آیا این توکن نوپا می‌تواند با رهبران بازار رقابت کند یا خیر. برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این میم‌کوین نیز مانند سایر میم‌کوین‌های معروف، به‌زودی ارزش خود را از دست خواهد داد.

آینده این میم‌کوین بستگی به ادامه محبوبیت مو دنگ دارد که حتی در جست‌وجوهای گوگل نیز از اتریوم پیشی گرفته است. در نمونه‌ای مشابه، یک اسب آبی به نام فیونا (Fiona) از باغ‌وحش سینسیناتی در سال ۲۰۱۷ به شهرت رسید و همچنان بازدیدکنندگان زیادی را جذب می‌کند.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *