1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. حمایت کامل بایننس از همستر‌ کامبت و کتیزن! منتظر انفجار قیمت HMSTR و CATI باشیم؟

حمایت کامل بایننس از همستر‌ کامبت و کتیزن! منتظر انفجار قیمت HMSTR و CATI باشیم؟

اطلاعیه جدید منتشرشده توسط صرافی بایننس باعث افزایش خوش‌بینی کاربران نسبت به پروژه‌های تلگرامی محبوب، یعنی همستر‌کامبت (HMSTR) و کتیزن (CATI) شده است.

بایننس در تاریخ ۱۶ سپتامبر اعلام کرد که قصد دارد به زودی قراردادهای آتی این دو رمزارز را ارائه کند. بر این اساس، قرارداد آتی CATI/USDT از تاریخ ۲۰ سپتامبر و قرارداد آتی HMSTR/USDT از ۲۶ سپتامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بایننس فاندینگ ریت قراردادهای آتی این رمزارزها را در محدوده مثبت تا منفی ۲ درصد تعیین کرده و کاربران می‌توانند از اهرم معاملاتی تا ۷۵ برابر استفاده کنند.

همچنین، اعلام شده که بر اساس شرایط بازار، ممکن است مشخصات قراردادها تغییر کند. این تغییرات می‌تواند شامل فاندینگ ریت، اندازه قرارداد، حداکثر اهرم و الزامات مارجین اولیه باشد.

حمایت بایننس از این پروژه‌های جدید توجه سرمایه‌گذاران را به شدت جلب کرده است. تجربه‌های قبلی نشان داده که لیست شدن توکن‌ها در بایننس معمولاً منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت آن‌ها می‌شود. در حال حاضر، چنین انتظاری برای توکن‌های HMSTR و CATI نیز وجود دارد.

همچنین، همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بایننس این دو پروژه را به عنوان پنجاه‌وهشتمین و پنجاه‌ونهمین پروژه در لانچ‌پول خود معرفی کرده که به افزایش امیدواری‌ها نسبت به آینده این دو ارز دیجیتال دامن زده است.

توکن HMSTR در ۲۶ سپتامبر و توکن CATI در ۲۰ سپتامبر در صرافی بایننس فهرست خواهند شد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *