1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. جهش قیمت SUI با ورود USDC به شبکه سویی؛ فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاران!

جهش قیمت SUI با ورود USDC به شبکه سویی؛ فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاران!

شرکت سیرکل (Circle) با اعلام قصد خود برای عرضه استیبل‌کوین یو‌اس‌دی کوین (USDC) در شبکه سویی (SUI)، موجب افزایش قیمت توکن بومی این شبکه شد. با اضافه شدن به شبکه سویی، استیبل‌کوین USDC اکنون بر روی ۱۶ بلاکچین مختلف در دسترس است.

جرمی آلیر، مدیرعامل سیرکل، اعلام کرده که استیبل‌کوین USDC به‌طور بومی از طریق پروتکل انتقال بین بلاکچینی (CCTP) در شبکه سویی پشتیبانی خواهد شد. این اقدام به افزایش تعامل‌پذیری و کارایی USDC در اکوسیستم‌های مختلف بلاکچین کمک خواهد کرد.

پشتیبانی بومی از USDC در شبکه سویی به توسعه‌دهندگان و کاربران امکان استفاده بهینه‌تر، امنیت بالاتر و تعامل‌پذیری بهتر را می‌دهد. همچنین، این توسعه به تقویت جایگاه سویی به‌عنوان یک پلتفرم بلاکچین لایه ۱ برای فضای وب ۳ کمک می‌کند.

یو‌اس‌دی کوین، که در ابتدا به‌عنوان یک توکن ERC-۲۰ بر روی بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده بود، اکنون در شبکه‌های مختلفی مانند الگوراند (Algorand)، سلو (Celo)، سولانا و دیگر شبکه‌ها فعال است. همکاری جدید با شبکه سویی، تعهد سیرکل به گسترش پذیرش و دسترسی به USDC را نشان می‌دهد.

در همین راستا، سیرکل همچنین برنامه‌هایی را برای پشتیبانی از USDC در شبکه بلاکچین سونیوم (Soneium) شرکت سونی اعلام کرده است. علاوه بر این، پلتفرم ردیابی ویل‌ آلرت (WhaleAlert) یک تراکنش بزرگ تولید توکن به ارزش ۵۰ میلیون USDC را ثبت کرده که توسط خزانه USDC در بلاکچین اتریوم انجام شده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ارز دیجیتال سویی در محدوده ۱.۲ دلار قرار دارد که یک رشد ۸.۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.sui-price-soars-as-usdc-issuer-circle-makes-game-changing-announcement

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *