1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. جهش توکن‌سوزی اتریوم با افزایش فعالیت‌های دیفای! قیمت ETH آماده صعود است؟

جهش توکن‌سوزی اتریوم با افزایش فعالیت‌های دیفای! قیمت ETH آماده صعود است؟

در هفته گذشته، نرخ توکن‌سوزی اتریوم (ETH) حدود ۱۶۸ درصد افزایش یافته که این افزایش نشان‌دهنده افزایش فعالیت‌های درون‌شبکه‌ای و تأثیرات احتمالی بر قیمت این دارایی است.

یکی از عوامل مهم تأثیرگذار بر قیمت اتریوم، فشار ضد تورمی است که از طریق سوزاندن مقادیر قابل‌توجهی از توکن‌های ETH به صورت روزانه ایجاد می‌شود.

بر اساس داده‌های موجود، در هفته گذشته، ۶۰۹۸ واحد اتریوم به شبکه اضافه شده و ۱۲۲۵۰ واحد از این رمزارز سوزانده شده است. افزایش استفاده از شبکه اتریوم، به‌ویژه در حوزه‌های دیفای، ان‌اف‌تی‌ها و دیگر برنامه‌های غیرمتمرکز، باعث افزایش نرخ توکن‌سوزی شده است.

همان‌طور که می‌دانید، هر تراکنش در این شبکه شامل کارمزدی به نام گس (Gas Fee) است که به فرایند سوزاندن توکن‌ها کمک می‌کند.

افزایش فعالیت در شبکه، منجر به افزایش توکن‌سوزی و کاهش موجودی در گردش اتریوم می‌شود که در گذشته‌، اغلب با افزایش قیمت این ارز دیجیتال همراه بوده است.

در حال حاضر، قیمت اتریوم حدود ۲۶۱۵ دلار است و نشانه‌هایی از احتمال افزایش بیشتر آن به چشم می‌خورد. هرچند که نرخ بالای توکن‌سوزی به‌تنهایی تضمینی برای افزایش قیمت در بلندمدت نیست، اما معیاری قابل‌اعتماد از میزان تقاضا و کاربرد شبکه اتریوم محسوب می‌شود.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *