1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. تون با جذب ده‌ها میلیون دلار سرمایه در صدر اخبار! رکوردهای جدیدی در راه است؟

تون با جذب ده‌ها میلیون دلار سرمایه در صدر اخبار! رکوردهای جدیدی در راه است؟

صرافی رمزارزی بیت‌گت (Bitget) و شرکت سرمایه‌گذاری فورسایت ونچرز (Foresight Ventures) به‌طور مشترک اعلام کرده‌اند که ۳۰ میلیون دلار در بلاکچین تون (TON) سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

این سرمایه‌گذاری با هدف افزایش پذیرش پروژه‌های ضربه زدن برای کسب درآمد (tap-to-earn) و گیم‌فای (ترکیب بازی و دیفای) در اکوسیستم تون صورت می‌گیرد و از طریق خرید توکن‌های TON انجام خواهد شد.

بلاکچین تون که به‌طور کامل با اکوسیستم تلگرام ادغام شده، به‌خاطر پایگاه کاربری ۹۵۰ میلیونی این پیام‌رسان شاهد رشد سریعی بوده است.

در سال ۲۰۲۴، تراکنش‌های درون زنجیره‌ای و ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه تون یک رشد ده برابری را تجربه کرده است. برنامه‌های محبوب این اکوسیستم، مانند همستر کامبت، کتیزن و داگز نیز میلیون‌ها کاربر را جذب کرده‌اند.

فورست بای، مدیرعامل شرکت فورسایت ونچرز، می‌گوید:

رشد سریع اکوسیستم تون نمایانگر بزرگ‌ترین رشد در بازار رمزارزها در سال جاری و ۳ تا ۵ سال آینده است.

جونبو یانگ، مدیر بخش سرمایه‌گذاری هش‌کی کپیتال (Hashkey Capital) نیز اظهار داشته که جذابیت اکوسیستم تون فراتر از نوآوری‌های تکنیکی آن است:

توانایی انتقال از بازی به تراکنش‌های رمزارزی بدون خروج از اپلیکیشن، یک مزیت رقابتی بزرگ است.

در این میان، بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان نیز علاقه زیادی به اکوسیستم تون نشان داده است.

سرمایه‌گذاری بایننس لبز در صرافی غیرمتمرکز و بازی بلوم (Blum)، لیست کردن توکن HMSTR همستر کامبت و عرضه آن از طریق سرویس لانچ‌پول خود، نمونه‌ای از اقدامات استراتژیک این صرافی برای بهره‌برداری از پایگاه کاربری بزرگ اکوسیستم تون است که می‌تواند نفوذ آن را در بازار جهانی گسترش دهد.

البته لازم به ذکر است، در حالی که سرمایه‌گذاران بزرگ به سمت اکوسیستم تون هجوم می‌آورند، این بلاکچین همچنان با چالش‌هایی مواجه است. برای مثال، ماه گذشته، بلاکچین تون دچار دو قطعی شد که تولید بلاک‌ها را متوقف کرد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *