1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. تحلیل و پیش‌بینی قیمت بیبی‌دوج؛ رالی صعودی BABYDOGE تا کجا ادامه دارد؟

تحلیل و پیش‌بینی قیمت بیبی‌دوج؛ رالی صعودی BABYDOGE تا کجا ادامه دارد؟

قیمت میم‌کوین محبوب بیبی دوج‌کوین (BabyDoge) در سال ۲۰۲۴ با چالش‌های متعددی مواجه بوده است. پس از ثبت بالاترین قیمت سالانه خود در ماه مارس، این میم‌کوین وارد روند نزولی شد و به پایین‌ترین سطح تاریخی‌اش سقوط کرد.

اما از اوایل ماه سپتامبر، قیمت این ارز دیجیتال بیش از ۱۳۰ درصد افزایش یافته است. حال این سوال مطرح است که آیا این روند صعودی همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر؟

در ۱۶ سپتامبر، صرافی بایننس اعلام کرد که قصد دارد بیبی دوج‌کوین را به همراه دو میم‌کوین دیگر، یعنی نیرو اتریوم (Neiro) و توربو (Turbo)، در پلتفرم خود لیست کند.

این خبر باعث شد که قیمت BABYDOGE بیش از ۱۰۰ درصد رشد کند. پس از اعلام این خبر، قیمت بیبی دوج‌کوین به ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۱۸ دلار رسید و ارزش بازار آن به ۳۳۲ میلیون دلار افزایش یافت.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، قیمت بیبی دوج‌کوین به‌طور قابل‌توجهی از محدوده تثبیت معمول خود فاصله گرفته است. در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) این توکن نیز از ماه مارس ۲۰۲۴ در سطح ۱۰۰ باقی مانده که این موضوع کمی پیچیده و گیج‌کننده به نظر می‌رسد.

این وضعیت ممکن است به دلایل مختلفی مانند انحراف RSI از قیمت و بازگشت احتمالی، تاثیر عوامل خارجی یا طولانی شدن روند نزولی رخ داده باشد.

بر اساس تحلیل سطوح فیبوناچی، این احتمال وجود دارد که قیمت این میم‌کوین با اصلاحی ۲۷ درصدی به سطح ۰.۵ فیبوناچی اصلاحی برسد و سپس، به سمت هدف جدید ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۶۰ دلار در محدوده ۰.۶۸ فیبوناچی حرکت کند.

با این حال، اگر قیمت نتواند در سطح ۰.۵ فیبوناچی تثبیت شود، احتمال بازگشت آن به پایین‌ترین سطوح تاریخی وجود دارد.

شایان ذکر است که بیبی دوج‌کوین توسط جامعه دوج‌کوین و با هدف ترویج آگاهی در مورد رفاه حیوانات ایجاد شده است. از مجموع ۴۲۰ کوادریلیون واحد بیبی دوج‌کوین، ۱۵۱ کوادریلیون آن در حال گردش است و تاکنون، ۲۱۶ کوادریلیون از این توکن سوزانده شده است.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *