1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. تحلیل قیمت بایننس‌کوین؛ آیا BNB این‌بار می‌تواند سد ۶۰۰ دلار را بشکند؟

تحلیل قیمت بایننس‌کوین؛ آیا BNB این‌بار می‌تواند سد ۶۰۰ دلار را بشکند؟

قیمت بایننس‌کوین (BNB) اخیراً چندین بار تلاش کرده تا محدوده مقاومتی ۵۷۵ تا ۶۱۹ دلار را به حمایت تبدیل کند، اما موفق نبوده است. تا به امروز، این ارز دیجیتال تنها یک بار توانسته از این مقاومت عبور کند، و این مسئله دستیابی به یک شکست صعودی‌ دیگر را دشوار کرده است.

این محدوده مقاومتی، مانعی جدی برای حفظ روند صعودی BNB محسوب می‌شود.

از دیدگاه کلان، سیگنال‌های متناقضی در چارت بایننس‌کوین مشاهده می‌شود. اندیکاتورهای تکنیکال مانند مکدی (MACD) نشان‌دهنده کاهش تدریجی قدرت صعودی هستند.

اگرچه احتمال غلبه قیمت BNB بر مقاومت ۵۵۰ دلار وجود دارد، عبور از سطح ۵۸۰ دلار به‌طور بالقوه با چالش‌های بیشتری مواجه خواهد شد.

با وجود برخی حرکت‌های صعودی، انتظار نمی‌رود که بایننس‌کوین بتواند به‌طور پایدار از سطح ۵۸۰ دلار عبور کند. این ارز دیجیتال در حفظ قیمت‌های بالاتر از این سطح با مشکل روبه‌رو بوده و وضعیت فعلی شاخص‌ها نشان می‌دهد که این الگو ممکن است تکرار شود و حرکت صعودی قابل‌توجهی را شاهد نباشیم.

احساسات بازار نیز نسبت به این ارز دیجیتال نزولی است و این موضوع به خوبی در فاندینگ ریت منفی آن مشهود است. پس از عدم موفقیت مکرر در عبور از سطوح مقاومتی مذکور، معامله‌گران نسبت به دو هفته گذشته دیدگاه نزولی‌تری دارند.

در زمان نگارش این خبر، BNB در محدوده قیمتی ۵۴۵ دلار معامله می‌شود و احتمال عبور آن از مقاومت ۵۵۰ دلار وجود دارد. با این حال، با نزدیک شدن به محدوده مقاومت ۵۷۵ تا ۶۱۹ دلار، قیمت با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

به نظر می‌رسد مومنتوم صعودی برای غلبه بر این مقاومت کافی نباشد و احتمالاً دوباره شاهد اصلاح قیمت تا ۵۵۰ دلار خواهیم بود.

با این شرایط، احتمال رسیدن بایننس‌کوین به هدف ۶۰۰ دلار در کوتاه‌مدت کم است، مگر اینکه شرایط کلی بازار صعودی‌تر شود و خریداران بتوانند قیمت را بالای ۵۸۰ دلار تثبیت نمایند.

در این صورت، قیمت BNB ممکن است به ۶۰۰ دلار برسد و چشم‌انداز نزولی فعلی را باطل کند.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *