1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. تحلیل جدید بیت‌کوین؛ هدف قیمت BTC در این رالی صعودی کجاست؟

تحلیل جدید بیت‌کوین؛ هدف قیمت BTC در این رالی صعودی کجاست؟

پس از هفته‌ها احتیاط و حس عدم اطمینان، معامله‌گران بیت‌کوین (BTC) دوباره فعالیت خود را افزایش داده‌اند. این تغییر به دنبال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا به میزان ۰.۵ درصد و افزایش اعتماد بازار صورت گرفته است.

برای اولین بار در یک ماه گذشته، بیت‌کوین بالای سطح ۶۲ هزار دلار معامله می‌شود و احتمال آغاز یک صعود جدید وجود دارد.

به دنبال تصمیم اخیر فدرال رزرو، شاخص احساسات بازار که به مدت چند هفته در محدوده «ترس» قرار داشت، به محدوده «خنثی» منتقل شده است.

این وضعیت خنثی نشان‌دهنده اعتماد مجدد بازار است و معمولاً در این شرایط، سرمایه‌گذاران به‌تدریج به بازار بازمی‌گردند و حجم معاملات افزایش می‌یابد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت‌کوین در محدوده ۶۲۳۲۰ دلار معامله می‌شود و ساعاتی پیش حتی به ۶۲۵۰۰ دلار نیز رسیده بود. در همین حال، حجم معاملات این ارز دیحیتال با افزایشی ۲۰ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۴۷.۱۵ میلیارد دلار رسیده است.

نسبت معاملات سودآور به معاملات زیان‌ده بیت‌کوین نیز به بالاترین حد خود از ماه جولای، یعنی ۳.۴۸، افزایش یافته است.

با این حال، صندوق‌های ETF بیت‌کوین اولین خروجی سرمایه خود را پس از چهار روز متوالی ورود سرمایه تجربه کرده‌اند. مجموع این خروجی‌ها در روز چهارشنبه به ۵۳ میلیون دلار رسید.

در حال حاضر، بیت‌کوین بر سطح مقاومت مهم ۶۱۳۸۸ دلار غلبه کرده و بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه خود معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است.

با این حال، احتمال آزمایش مجدد این سطح که اکنون به حمایت تبدیل شده وجود دارد و در صورت از دست رفتن آن، قیمت بیت‌کوین احتمالاً تا ۵۴۳۰۲ دلار کاهش خواهد یافت.

در مقابل، اگر بیت‌کوین در این سطح حمایت شود، احتمال افزایش آن تا ۶۴۳۱۲ دلار وجود دارد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *