1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. بریک‌اوت سولانا از مقاومت کلیدی! آیا روند صعودی ادامه‌دار است؟

بریک‌اوت سولانا از مقاومت کلیدی! آیا روند صعودی ادامه‌دار است؟

سولانا (SOL) که پنجمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است، پس از یک بریک‌اوت بزرگ، آماده افزایش قابل‌توجه قیمت در روزهای آینده است.

این ارز دیجیتال بعد از دو هفته تقلا با سطح مقاومت ۱۳۸ دلار، روز گذشته این سطح را با یک کندل صعودی قوی در تایم‌فریم روزانه شکست.

کارشناسان بر این باورند که سولانا علی‌رغم معامله زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰، همچنان نشانه‌های صعودی دارد.

بر اساس تاریخچه قیمتی، بسته شدن کندل روزانه بالاتر از ۱۳۸ دلار، می‌تواند قیمت را تا ۲۰ درصد افزایش دهد و به ۱۶۳ دلار برساند. اگر احساسات صعودی ادامه یابد، ممکن است قیمت تا ۱۸۵ دلار نیز افزایش یابد.

قابل توجه است که شاخص‌های درون‌زنجیره‌ای نیز از چشم‌انداز صعودی سولانا حمایت می‌کنند. در حال حاضر، نسبت لانگ/شورت در حدود ۱.۰۴۵۴ است که نشان‌دهنده احساسات مثبت معامله‌گران است.

از طرفی، ۵۱.۱۱ درصد از معامله‌گران بزرگ سولانا، موقعیت‌های لانگ و ۴۸.۸۹ درصد از این معامله‌گران، موقعیت‌های شورت دارند. همچنین، سود باز قراردادهای آتی سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۵ درصد افزایش یافته است.

این افزایش نشان می‌دهد که معامله‌گران بیشتر بر روی موقعیت‌های لانگ شرط‌بندی کرده‌اند. افزایش سود باز و نسبت لانگ/شورت بالاتر از ۱ معمولاً به عنوان نشانه‌ای از صعود بازار تلقی می‌شود.

علاوه بر این، فاندینگ ریت وزنی بر اساس سود باز، مثبت ۰.۰۰۲۴ درصد است که نشان‌دهنده چشم‌انداز صعودی سولانا است.

در ۲۴ ساعت گذشته سولانا با بیش از ۴ درصد افزایش به بالاترین سطح روزانه ۱۳۹.۸۳ دلار رسید. با این حال، اکنون قیمت کمی عقب‌نشینی کرده و با ۲.۷۵ درصد افزایش، نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۱۳۸ دلار معامله می‌شود.

همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته نیز به میزان قابل توجه ۳۰.۴۷ درصد افزایش یافته و به ۱.۷۱۰ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *