1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. افزایش پذیرش داگز در میان کاربران جدید! منتظر بریک‌آوت صعودی DOGS باشیم؟

افزایش پذیرش داگز در میان کاربران جدید! منتظر بریک‌آوت صعودی DOGS باشیم؟

تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهند که علی‌رغم احساسات متفاوت در بازار، قیمت میم‌کوین داگز (DOGS) ممکن است در آستانه یک بریک‌آوت باشد.

داگز اخیراً پس از لیست شدن در بازار آتی کوین‌بیس، مورد توجه فعالان بازار قرار گرفته است. این میم‌کوین پیش از آن نیز در بازار آتی بایننس لیست شده بود.

در زمان نگارش این خبر، داگز در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۹۲ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن، بیش از ۱۱۴ میلیون دلار است. این میم‌کوین در حال حاضر از حمایت کلیدی سطح ۰.۰۰۰۹۱ دلار برخوردار است؛ سطحی که بر اساس داده‌های تاریخی، خریداران برای حفظ حرکت صعودی وارد عمل می‌شوند.

حفظ قیمت بالای این سطح نشان‌دهنده علاقه قوی خریداران است و احتمال اصلاح عمیق‌تر را کاهش می‌دهد. با توجه به این موضوع، تحلیلگران صعود قیمت داگز به محدوده ۰.۰۰۱۰۶ دلار را پیش‌بینی می‌کنند.

شکسته شدن این مقاومت، می‌تواند سناریوی صعودی داگز را تأیید کرده و خریداران بیشتری را به بازار آن جذب کند.

اما اگر داگز ناحیه حمایتی کلیدی خود را از دست بدهد، ممکن است دوباره در معرض خطر نزولی قرار بگیرد.

در این میان، لازم به ذکر است که نسبت‌ قراردادهای لانگ/شورت داگز در صرافی‌های بزرگ مانند بایننس و اوکی‌ایکس به شدت به سمت موقعیت‌های خرید متمایل است که نشان‌دهنده خوش‌بینی در میان معامله‌گران است.

از طرفی، داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock) هم نشان‌دهنده افزایش پذیرش داگز توسط کاربران جدید است؛ به طوری که نرخ پذیرش متوسط ۳۰ روزه این میم‌کوین به ۴۳.۶۳ درصد رسیده است.

با این حال، فراموش نکنید که نوسانات ذاتی میم‌کوین‌ها می‌تواند سرمایه‌گذاران را در معرض ریسک‌های قابل توجهی قرار دهد. از این رو، سرمایه‌گذاران باید با احتیاط عمل کنند و به دقت تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال را مدنظر قرار دهند تا از خسارات احتمالی جلوگیری کنند.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *