1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. افزایش قیمت اتریوم و انتقال بزرگ به صرافی‌ها! رالی افزایشی یا موج فروش؟

افزایش قیمت اتریوم و انتقال بزرگ به صرافی‌ها! رالی افزایشی یا موج فروش؟

قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵ درصد و در طول هفته گذشته نزدیک به ۱۰ درصد افزایش داشته است. اکنون اتریوم با عبور از مقاومت ۲۴۰۰ دلار و تبدیل آن به سطح حمایتی، موجب خوش‌بینی و اعتماد معامله‌گران شده است.
در همین حال، داده‌های پلتفرم تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد که در تاریخ ۲۰ سپتامبر، با عبور قیمت اتریوم از ۲۴۰۰ دلار، بیش از ۱۵۰,۰۰۰ اتریوم به صرافی‌های بزرگ مانند بایننس و کوین‌بیس منتقل شده است. این انتقال، بزرگ‌ترین انتقال به صرافی‌ها در نه ماه گذشته بوده و ممکن است نشانه‌ای از قصد فروش هولدرها باشد.
معمولاً وقتی اتریوم به صرافی‌ها منتقل می‌شود، می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که هولدرها قصد فروش دارند. این به دلیل آن است که در صرافی‌های متمرکز، اتریوم می‌تواند با سایر دارایی‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین یا استیبل‌کوین‌ها جفت و به‌ راحتی نقد شود.

هرچند هنوز مشخص نیست که آیا این ۱۵۰,۰۰۰ اتریوم فروخته شده‌اند یا خیر، اما این انتقال نگرانی‌هایی را در مورد کاهش قیمت ایجاد کرده است. با این حال، برخی معتقدند که این انتقال ممکن است به ‌معنای فروش نباشد و تنها به ‌عنوان یک حرکت احتیاطی در نظر گرفته شود.
در حال حاضر، قیمت اتریوم در محدوده ۲۵۳۴ دلار قرار دارد و برای تأیید یک روند صعودی پایدار، قیمت باید بالاتر از ۲۸۰۰ دلار بسته شود. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت می‌تواند به ۳,۵۰۰ دلار برسد.
قابل توجه است، پس از بریک‌اوت از سطح ۲۴۰۰ دلار، کندل‌های صعودی اتریوم به خط بالایی اندیکاتور باند بولینگر (BB) نزدیک شده‌اند که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است.

با این حال، داده‌ها نشان می‌دهد که بنیاد اتریوم در حال فروش بخشی از دارایی‌های خود است. این بنیاد در هفته گذشته بیش از ۶۵۰ اتریوم را فروخته و امروز نیز ۳۰۰ اتریوم دیگر به ارزش ۷۶۳,۰۰۰ دای (DAI) را به فروش رسانده است.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *