1. صفحه اصلی
  2. ارز دیجیتال
  3. ادغام هیجان‌انگیز ورلد کوین با سولانا؛ آیا WLD به سمت ۲ دلار حرکت می‌کند؟

ادغام هیجان‌انگیز ورلد کوین با سولانا؛ آیا WLD به سمت ۲ دلار حرکت می‌کند؟

قیمت ارز دیجیتال ورلد کوین (WLD) پس از معرفی محصول جدید شرکت اوپن‌ای‌آی (OpenAI) به نام o1، شاهد رشد قابل‌توجهی بود و در کمتر از ۱۲ ساعت، بیش از ۱۸ درصد افزایش یافت.

با این حال، در طول آخر هفته گذشته، سرمایه‌گذاران به دلیل عدم قطعیت مربوط به نشست آتی کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC)، اقدام به برداشت سود کردند.

در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که سیستم شناسایی غیرمتمرکز ورلد کوین (DID) به زودی به شبکه سولانا وارد خواهد شد که این موضوع می‌تواند به کاهش نرخ کلاهبرداری راگ‌پول (rug pull) و سوءاستفاده‌های احتمالی در این شبکه کمک کند.

در تاریخ ۲۷ ژوئن، ورم‌هول (Wormhole)، پلتفرم پیشرو در زمینه همکاری بین زنجیره‌ای و پل‌های مقیاس‌پذیر، اعلام کرد که ورلد آی‌دی (WorldID) ورلدکوین به سولانا منتقل می‌شود و این پل کمتر از یک ماه بعد تکمیل شد.

این ادغام به توسعه‌دهندگان سولانا این امکان را می‌دهد که در محصولات خود به اثبات هویت اولویت بدهند.

با این وجود، قیمت ورلد کوین در طول آخر هفته کاهش یافت که ممکن است به دلیل جلسه FOMC در تاریخ ۱۸ سپتامبر باشد. در حال حاضر و با وجود نوسان‌های صعودی اخیر، قیمت WLD در یک روند نزولی قرار دارد.

قیمت این رمزارز از اواسط آگوست تا کنون در حال ایجاد سقف‌ها و کف‌های پایین‌تر بوده است، اما در حال حاضر نزدیک به یک منطقه حمایتی مهم بین ۱.۳۷ دلار تا ۱.۴۰ دلار قرار دارد.

این سطح در گذشته چندین بار آزمایش شده و واکنش مثبت قیمت را به همراه داشته است که می‌تواند نشان‌دهنده ورود خریداران باشد.

در طرف مقابل و در مسیر صعودی، ورلدکوین با سطوح مقاومت ۱.۵۰ و ۱.۶۰ دلار مواجه است. اگر قیمت این ارز دیجیتال بتواند از سطح ۱.۶۰ دلار عبور کند و بالای آن باقی بماند، ممکن است نشانه‌ای از پایان چرخه نزولی و رسیدن به هدف بلندمدت ۲ دلار یا بالاتر باشد.

به گزارش رسانه رمز ارزنیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *